תכשיטים בעיצוב אישי

Home/תכשיטים בעיצוב אישי
תכשיטים בעיצוב אישי2023-02-21T12:14:33+02:00

תכשיט בעיצוב אישי איך זה עובד?

תכשיט בעיצוב אישי זה תכשיט יחיד במינו שאנו מעצבים ויוצרים ללקוחות שלנו.

אופן העבודה:

הלקוח יוצר עימנו קשר, מגיע לחנות או דרך האינטרנט, מספר לנו למי מיועד העיצוב, על מה הוא חשב, איזה רעיון יש לו ומהו התקציב שלו, וביחד אנחנו מעצבים את התכשיט. תחילה מציירים סקיצה על דף כדי לקבל את הכיוון שאליו אנו רוצים להגיע.

בשלב השני אנחנו מעצבים את התכשיט במחשב, כך שיהיה אפשר לראות את התכשיט מכל הכיוונים, לשנות את צבע האבנים וגודלם, לשנות את אופן האחיזה של האבן וכל דבר שעולה על נפשנו.

אחרי שעיצבנו את התכשיט אנו יוצרים הדמייה של התכשיט שמראה לנו את החומר ממנו אנו רוצים את העיצוב ואת צבע האבנים והיהלומים, כך שאנו יכולים לראות את התכשיט מכל הכיוונים שלו עוד לפני שהוא קיים.

אחרי שהגענו לעיצוב של התכשיט אני שולח אותו להדפסת תלת מימד מאוד מדוייקת ויוצר את התכשיט בשעווה מיוחדת, אז יוצקים את התכשיט בחומר הרצוי.

אחרי שהתכשיט מגיע מהיציקה אני צריך לגמר אותו בעבודת יד מדוייקת ואיכותית כדי שהתכשיט יראה כמו מיליון דולר.

השלב הבא זה השיבוץ של האבנים שנעשים על ידי משבץ מקצועי, לאחר כל התהליך הזה אנו מקבלים תכשיט ברמה מאוד גבוהה ויפה.

כל התכשיטים שלנו הם ייחודים ומעוצבים במיוחד עבור הלקוחות שלנו.

התכשיטים מגיעים עם תעודה גמולוגית שמראה לנו את איכות האבנים ואת מחיר התכשיט לביטוח.

זמן יצור של תכשיט יכול להיות בן כמה שעות לחודש ימים, תלוי במורכבת של התכשיט.

יניב שפירא תכשיטים בעיצוב אישי כל חלום אפשרי.

לתכשיטים תפקידים רבים בתרבויות שונות

הם מסמלים מצבי חיים, כגון נישואים או פריון, תכונות אופי, וכמובן- כפי שמעיד שמם, הם דרך לקשט וליצור ייחודיות. לרובנו אין יכולת ליצור עבור עצמנו את התכשיטים, ורבים נרתעים, ובצדק, מתכשיטים “מסחריים” נעדר חותם אישי.

לתוך ואקום זה משגשגים אמנים המעניקים ללקוחותיהם את האפשרות לעצב תכשיט בהתאמה אישית. תכשיטים בהתאמה אישית מעוצבים עבור הלקוח או הלקוחה בהתאם לטעמם, סגנונם האישי, העדפותיהם ואישיותם.

תכשיטים מסוג זה תוכלו למצוא בסטודיו של יניב שפירא בת”א.

הסטודיו לצורפות הינו בית יוצר לתכשיטים בעיצוב והתאמה אישית. יניב שפירא מתמחה בטכניקות יציקהבמתכות שונות- כסף, זהב, נחושת ועוד. טכניקת היציקה (הידועה בכינויה “צורפות”) היא אחת הטכניקות העתיקות ביותר ליצירת תכשיטים, הדורשת מיומנות, מומחיות ודיוק, ומאפשרת יצור תכשיטים בעלות יחסית נמוכה.

ניסיון רב שנים בתחום העיצוב

יניב שפירא משלב בין מיומנות וניסיון של מעל 16 שנה, לבין אומנות והשראה. שילוב זה מוליד תכשיטים שהינם בה בעת יצירות אומנות מובהקות, בעלות גוון אישי ואמירה חד – פעמית. הסטודיו, המשמש גם כסדנה וכבית ספר ללימודי צורפות, מפגיש בין חומרים שונים לחלומות וסגון אישי.

מה ניתן לשלב בתכשיט?

ניתן לשלב בין מתכות שונות, לשבץ אבני חן, טכניקות חריטה ועוד. בנוסף לכל אלו, ניתן לעשות שימוש בתכשיט ישן ודהוי כבסיס לעיצוב תכשיט חדש ומרענן. טבעות, שרשראות או צמידים ישנים יוכלו להפוך בידיו של המעצב יניב שפירא לתכשיט חדש, מעוצב ומרשים.

phone
חיוג מהיר
whatsapp
וואטסאפ
שלח מייל