קורס עיצוב תכשיטים

קורס עיצוב תכשיטים2024-05-17T08:58:27+03:00

קורס עיצוב תכשיטים – דלת לעולם חדש

המציאות המשתנה של ימינו מאלצת אותנו להמציא את עצמנו שוב ושוב אם בעקבות רצוננו לשפר את גובה הכנסותינו החודשיות או לצורך התפתחותנו האישית. בית הספר לצורפות של יניב שפירא יפתח עבורכם דלת לעולם חדש של יצירה ויאפשר לכם להביע את עצמכם בצורה שלא הכרתם בעבר.

בקורס תרכשו כלים מקצועיים שיאפשרו לכם לעצב כל תכשיט העולה בדמיונכם, בשלב הראשון נלמד נושא הצורפות הכולל היכרות עם המתכות השונות וטכניקות העבודה המתאימות להן, בשלב זה מתנסים התלמידים בפעם הראשונה בביצוע תהליכים כגון חימום וכיפוף מתכות ואף מקבלים רקע תיאורטי נרחב על סוגי המתכות ותכונותיהן בטמפ’ החימום השונות.

בשלב השני מושם דגש על נושא עיצוב התכשיט וסגנונו, בשלב זה מגבשים הסטודנטים את סגנון העיצוב האישי שלהם תוך כדי שאיבת השראה מתכונותיהם הפנימיות, טעמם העיצובי והסביבה בה הם נמצאים. לאורך הקורס מופתעים הסטודנטים לגלות שכל מה שנדרש בכדי לקבל השראה לעיצוב הוא רק לפתוח את העיניים ולבחון את סביבתם הקרובה.

מסלולי הלימוד

מסלולי הלימוד בסטודיו של יניב שפירא כוללים קורסים למתחילים בנושאים “יסודות הצורפות”, “גילוף מודלים בשעווה יסודות” ו”שיבוץ” וכן קורסים מקצועיים המיועדים לצורפים מנוסים כגון: סדנת עבודה בזהב, צורפות אינדיאנית יציקות מטיל כסף ועוד..
צפו בסדנאות המיועדות לצורפים >

אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו בכתובת אילת 6, תל אביב ולהתרשם מאיכות ואווירת הלימודים בבית הספר לצורפות, לתיאום פגישה ומידע נוסף התקשרו למספר 052-6935619.

phone
חיוג מהיר
whatsapp
וואטסאפ
שלח מייל