הסטודיו של יניב שפירא וכל הצוות

מזמינים אתכם להתחיל בעשייה ממוקדת מטרה ליצירת קולקציה מכרתית על פי טעמכם האישי!

שאותם נציג למכירה תוך 6 חודשים אצלנו בגלריה.

בקורס של כעשרים מפגשים בני שלוש שעות, נתנסה במגוון תרגילים עיצוביים לפתיחת היצירתיות וללמידה כיצד ניתן ליצור קולקציות ממגוון רעיונות בלתי מוגבל.

מתי?

20 מפגשים של 3 שעות – בין השעות : 18:00-21:00

נכיר את הקהל של כל אחד ומה המתחרים שלכם

נתנסה בטכניקות מהירות ומתאימות לייצור סדרתי, נכיר דרכי יצור ויצרנים בהם נוכל להיעזר משולחן העבודה שלנו לייצור, נלמד תמחור והמחרה של מוצרים ונתעסק גם בדרכי השיווק המוצר וכל זאת על מנת למכור קולקציית תכשיטים יפיפיים ורווחיים עבורכם.

השיעורים משולבים בהרצאות פרונטליות, הסברים, התנסות מעשית, תרגילי חשיבה יצירתית ועשייה ממוקדת, ויצור של הקולקציה עצמה.

ובנוסף

מתנה מאיתנו!

20 שעות חופשיות לעבודה במקום על בסיס מקום פנוי כדי לקדם את הנושא במקצועניות.

המרצים בקורס: יניב שפירא ועדי ג'קמן.

מה נלמד   בקורס:

בקורס נעבוד ביחד על הנושאים הבאים:

  1. מפגש היכרות: חקר מקרה בנושא תכשיטים (ה. שטרן/ מגנוליה/ קום איל פו) להבנת תהליך

עבודה עיצובי והתאמה ללקוח. קבלת תמונה רחבה הכוללת עיצוב, שיווק, אופן המכירה.

2.מהי קולקציה – ממה קולקציה מורכבת

3.מיהי הלקוחה? מיהו הלקוח? יצירת מיני מחקר אנתרופולוגי להכרות הלקוח עלך כל צדדיו.

4.הכרת הכוחות הפנימיים – הכר את מתחרך, מי פועל בנישה? יתרונות וחסרונות מהו ערך מבדל

5.יתרון תחרותי. כיצד מייצרים יתרון תחרותי. המחיר אינו השיקול . חומרי גלם, אנשי מקצוע

טכניקות ייצור, טאצ' אישי מובהק

  1. אזורי מכירה – עולם שטוח, מכירה ברשתות, חנויות בוטיק, חנויות קונספט, דוכני מכירה, דוכנים, רשתות אינטרנטיות, אתרים ייעודיים…
  2. לקוחות של זהב – זהב ויהלומים- מחירים
  3. טכנולוגיות ייצור שונות – טכנולוגיות בהתאמה למוצר – דגשים יתרונות וחסרונות
  4. תכשיטי אופנה – פליז, גולדפילד, כסף, זהב 9K – ציפויים, יציקות, חריטות ועלויות
  5. שילוב ready made בתכשיטים
  6. מהו נושא אישי וכיצד מפתחים אותו? פיתוח רעיון אישי, מעבר מהתמקדות ליצירת סקיצות

ראשוני, פיתוח סקיצות ומעבר לעבודה בחומר.

  1. קהלי ייעד בארץ ובעולם –השוני במוצרים תמחור והמחרה – מה ההבדלים, למה מתייחסים?
  2. כיצד מייצרים סקיצות – פיתוח סקיצות בהדמיית מחשב, באמצעים פשוטים, ברישום..

מעבר סקיצות מדו לתלת – בחירה מה העיקר ומה התפל

  1. בניית תקציב לייצור, פרסום, שיווק, נקודות מכירה, קונסיגנציה ועוד….
  2. יצור של הקולקציה ועבודה מול יצרנים אם צריך.
  3. אופן עבודה מול חנויות.
  4. ועוד טיפים של עבודה נכונה והתייעלות שנרכשו עם השנים.

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד לבעלי ידע בצורפות מתחילים וכן לצורפים ומעצבים (בעלי ידע בסיסי בצורפות)

המעוניינים לצור קולקציה שלהם, קו ייחודי המזוהה איתם להוציא את החלומות והחזון למציאות.